czwartek, 20 sierpnia 2015

Witam serdecznie! ♥

No cóż... Tak, te początki zawsze są niezręczne..

A więc chciałabym was tu wszystkich serdecznie powitać i podziękować, za to, że znaleźliście chwilę czasu, aby na tym blogu się znaleźć. 

Na początek zaznaczę, że jestem gimnazjalistką, zwykłą, normalną, nie wyróżniającą się w tłumie. No cóż.. Moją super mocą jest czytanie książek, to właśnie pozwala mnie odetchnąć i odpocząć od realnego życia które czasem bywa brutalne.

Fascynuję się fotografią oraz literaturą, ponad to uwielbiam prowadzić swojego aska (myślę, że niektóre osoby zawitały tu właśnie przez moją autoreklamę na tym portalu, haha) 

W każdym bądź razie mój blog będzie zwykłym, najzwyklejszym blogiem książkoholiczki. Będą się tu pojawiać recenzje, bądź tagi. W każdym razie posty będą dotyczyć książek, filmów i seriali na ich podstawie, jak sama nazwa mówi.

Wszystkie osoby, które nie zaliczają się do wielkiej rodziny książkoholików również zachęcam do czytania i obserwowania bloga, podejrzewam że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

A więc dziękuję za poświęcony czas, mam nadzieję, że będziecie mnie częściej odwiedzać.

Buziaki, Natalia.

9 komentarzy:

  1. Hm. Zapowiada się niezwykle ciekawie. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć ci mnóóóstwa weny na pisanie postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nje mogę się doczekać na "pierwsze" posty. ;) Życzę powodzenia, weny itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiuu...świetnie się zapowiada ❤/M

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu. I wytrwałości przede wszystkim!
    Poza tym w każdym razie lub bądź co bądź nie w każdym bądź razie ;)

    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! I wytrwałości przede wszystkim

    http://blondie-in-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia! I na pewno będę do ciebie często zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy w rodzinie blogerów-książkoholików! Plus tych, co dopiero zaczynają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam tylko, że zostałaś przeze mnie nominowana do mojego tagu :)
    http://kultusarnie.blogspot.co.uk/2015/08/kulturalna-mapa-tag-autorski.html

    OdpowiedzUsuń